Škola v prírode

PONDELOK

Do Tatranskej Lomnice sme docestovali šťastne. Ubytovali sme sa v hoteli Morava. Išli sme do múzea TANAPu. Videli sme tam zvieratá, premietali nám film o Tatrách a svišťoch. Obed aj večera bola výborná a skoro sme všetko zjedli. Po večeri bola diskotéka. Tancovali sme o dušu a súťažili sme. Potom bola narodeninová a meninová oslava. Počas oslavy nám volal Osmijanko z Bratislavy a oznámil nám, že sme vyhrali hlavnú cenu a pôjdeme na výlet do Bratislavy. Tešíme sa ! Prvú správu sme písali my- Dominik, Lukáš, Tomáš, Filip, Dávidko, Miško. AHOJTE milí rodičia, nebojte sa, máme sa super, neplačeme :)

UTOROK

Dnes píšeme my- SOFINKA, JANKA, TEREZKA. Ráno sme už o 6:00 boli učesané, mali sme upratané a prišla pani učiteľka, ktorá nás odfotila- prvá fotka. Po raňajkách sme išli na lanovku na Skalnaté pleso. Veľmi sme sa báli na veľkej lanovke, keď sa lanovka počas cesty zastavila. Keď sme stáli, tak sme sa modlili a keď sme sa domodlili, tak sa lanovka pohla. Potom sme vyšli na Skalnaté pleso, kde sme sa fotili na skalách. Keď sme sa pofotili, išli sme sa najesť na ihrisko. Išli sme lanovkou dolu nakupovať suveníry. Po obede sme hľadali poklad, pracovali sme v skupinách, hrali sme sa a tancovali choreografiu o lastovičke. A to je všetko z dnešného dňa, ideme sa osprchovať, umyť zuby a spať. Dobrú noc, Vaša Janka, Sofinka a Terezka. Ľúbime Vás.

STREDA

Dnes ráno sme sa zobudili o 4:31, ale všetci ešte spali, tak sme museli byť ticho. Museli sme čakať na budíček. Nakoniec sme budili budíček my. Mali sme ísť do Belianskej jaskyne, ale zmenil sa plán a išli  sme na Štrbské pleso. Cestovali sme vo vlaku, niektorí prvýkrát. Bolo to pekné a do tej jaskyne pôjdeme zajtra. Videli sme skokanský mostík pre lyžiarov. Jeden náš spolužiak si myslel, že je to nedokončená diaľnica. V plese sme videli plávať rybky a kačku. Začalo popŕchať, no hneď prestalo a my sme si užili výlet. Po obede sme mali program s animátormi, hrali sme sa na olympijské hry. A boli sme aj vonku. Svietilo nám slniečko a bolo nám dosť teplo. Po večeri a pred pyžamovou párty Lukáš vtrhol do našej izby číslo 211. Práve sme sa chceli prezliekať do pyžama a tak sme nechceli, aby nás niekto videl. Preto sme ho zavreli do našej kúpeľne. Vrieskal ako pavián, tak sme ho z "milosti" pustili. Na pyžamovej párty bolo super. Srdečný pozdrav a dobrú noc- Vaša Romanka, Emka a Miška. P.S.Maminka, daj za nás pusu Peťkovi :)

ŠTVRTOK

Dnes sme sa zobudili veľmi neskoro. Skoro sme sa nestihli obliecť a nachystať. Išli sme do Belianskej jaskyne. Kým sme čakali na autobus, kupovali sme si suveníry. V autobuse sme museli stáť, lebo tam nebolo miesto a nemali sme si kam sadnúť. Keď sme tam išli, museli sme vyjsť veľký kopec, a keď sme nevládali, tak sme rýchlo robili nejakú fotku, aby si druhá trieda nevšimla, že nevládzeme. Dlho sme čakali, kým sme išli do jaskyne. V jaskyni bola zima. Bolo to tam prenádherné. Prešli sme 894 schodov. Bola tam aj hudobná miestnosť. Keď sme išli von prišli sme dole a kupovali sme suveníry. Čakali sme na autobus. Po obede sme boli s animátorkami a hrali sme sa na indiánov a večer sme sa hrali piati proti piatim. Večer sme išli neskoro spať. Tešíme sa na Vás. Vaša Karolínka, Alicka a Karinka.